Jaunieji Lietuvos tyrinėtojai. Istorijos ir lietuvių kalbos integruotos pamokos kitoje aplinkoje.


Balandžio mėnesį 5-6 klasių mokiniai turėjo istorijos ir lietuvių kalbos integruotas pamokas Valstybės pažinimo centre.

Pamokų tikslas –  pasitelkiant šiuolaikinėmis informacijos pateikimo formomis skatinti aktyvų ir sąmoningą mokinių santykį su valstybe bei lavinti  lietuvių kalbos gebėjimus.

Užsiėmimo metu mokinių laukė nuotaikinga kelionė po šalį: nuo pažinties su didžiaisiais Lietuvos miestais, kaimyninėmis valstybėmis iki Lietuvos gyventojų tyrinėjimo.

Mokiniai susipažino su ekspozicijoje perteiktais demokratinės valstybės veikimo principais, tyrinėjo ekspozicijos turinį, sėmėsi žinių apie iškiliausias Lietuvos asmenybes. Pamatė dovanas, kurias  Lietuvai yra padovanoję kitų šalių atstovai.

Dirbdami grupėse mokiniai ieškojo atsakymų į iškeltus klausimus pasitelkę skirtingas informacijos pateikimo formas, o dinamiškas darbo tempas sukūrė žaismingą atmosferą, padedančią lengviau įsisavinti informaciją bei ją atkurti lietuvių kalba pristatant savo darbo rezultatus

Apibendrindami integracinės pamokos turinį komandoms pasiūlėme išbandyti savo jėgas  Kahoot viktorinoje.

 Dirbdami grupėse mokiniai įgijo naujų žinių, praturtino jau turimas žinias apie savo šalį, lavino lietuvių kalbos gebėjimus, stiprino komandinio darbo įgūdžius bei pasisėmę gerų emocijų.

 Integruotų pamokų metu buvo ugdomos mokinių pažinimo, kritinio mąstymo, pilietiškumo, komunikavimo kompetencijos.

Istorijos ir pilietiškumo pagr. vyr. mok. J. Klimašauskaitė,

lietuvių kalbos vyr. mok. M. Kožemiakinienė, L. Senkus