9 klasės mokiniai turėjo integruotas pamokas (matematika, informacinės technologijos, ekonomika ir verslumas).
Ekonomikos pamokos metu mokiniai aptarė kas yra valiuta, kokia ji gali būti, kokius nominalus jie pažįsta.
Informacinių technologijų pamokų metu, susiskirstę į grupes, kūrė savo norimą valiutą. Mokiniai panaudojo savo vaizduotę, kūrybiškumą bei žinias dirbdami su įvairiomis kompiuterinėmis programomis.
Matematikos pamokos metu mokiniai sukūrė plakatą, su kuriuo ėjo per klases ir rinko statistinius duomenis, kuri valiuta labiausiais patinka mokiniams. Buvo renkamasi iš keturių valiutų: „Perk“, „SvetijeBoženki“, „TriCoint“, „ArCoint“. Apdorojus statistinius duomenis paaiškėjo, kad laimėjo „TriCoint“.
Išsikirpę daug nominalų mokiniai dalyvavo aukcione, kur už savo valiutas galėjo įsigyti saldumynų.
Mokiniams labai patiko tokios pamokos.
Matematikos, informacinių technologijų ir ekonomikos vyr. mokytoja Kristina Maloglazova