Istorijos, lietuvių kalbos, technologijų integruotos pamokos netradicinėje aplinkoje.
6-7 klasių mokiniams istorijos, lietuvių kalbos, technologijų integruotą pamoką netradicinėje aplinkoje vyko naujausioje ekspozicijoje Pilininko namo muziejuje. Pamokos tema skambėjo intriguojančiai „Dekonstruojame bei konstruojame muziejų“.
Pamokos uždaviniai buvo supažindinti mokinius su muziejininkų darbo ypatumais ir istorijos muziejų svarbą visuomenėje. Populiarinti lietuvių kalbą, stiprinti lietuvių kalbos mokymąsi, jos vartojimą. Tyrinėti daiktų istoriją, erdvės. Tobulinti komandinio darbo įgūdžius. Puoselėti mokinių gražius tarpusavio santykius, ugdyti pilietiškumą, žmogiškosios vertės supratimą ir savęs reikalingumą, t.y. suvokimą apie asmenybės unikalumą.
Pamokos metu analizuodami naujausią muziejaus ekspoziciją „Suprasti Lietuvą“ Pilininko name kėlėme klausimus ir ieškojome atsakymų, kaip kuriamas ekspozicijos pasakojimas, kokių rūšių šaltiniai bei eksponatai yra pasitelkiami ir kodėl? Taip pat diskutavime, kaip muziejaus erdvių architektūriniai sprendimai padeda kurti įtraukiančią ekspoziciją.
Pamokos metų mokiniai sužinojo daug muziejinių paslapčių, susipažino su muziejininkų darbo ypatumais, mokėsi skirti muziejinių eksponatų rūšis, sužinojo, kiek skirtingų mokslo sričių atstovų prisideda kuriant gerą ekspoziciją. Komandinio darbo metu mokiniai atliko kūrybines užduotis, patyrinėjo, kaip kuriamas šiuolaikinis muziejus.
Refleksijos metų kalbėjome apie istorijos muziejų svarbą visuomenėje, pilietiškumą, žmogiškosios vertės supratimą ir savęs reikalingumą, t.y. suvokimą apie asmenybės unikalumą.
Integruotos pamokos metu buvo ugdomos mokinių pažinimo, kultūrinė, pilietiškumo, komunikavimo kompetencijos.
Pamokoje dalyvavusi socialinė pedagogė stebėjo mokinių darbą, jų kūrybiškumą ir kritišką mąstyseną, mokėjimą bendrauti, pažinti save ir aplinką, gebėti priimti sprendimus, spręsti problemas, elgtis visuomenėje priimtais būdais, valdyti emocijas ir kt. Ypatinga dėmesį socialinė pedagogė skyrė mokiniui su pritaikyta programa.
Istorijos ir pilietiškumo pagr. vyr. mok. J. Klimašauskaiė,
lietuvių k. vyr. mokytojos M. Kožemiakinienė,
lenkų k. vyr. mokytoja M. Naganovič,
soc. pedagogė A. Novikova.