Vasario mėnesį 5-10 klasių mokiai turėjo istorijos, pilietiškumo, technologijų, fizikos, lietuvių kalbos, klasės valandėlės integruotą pamoką kitoje aplinkoje, kuri vyko Virsmo salėje ETM aplinkoje. Mūsų tikslas ir uždaviniai – panaudojant interaktyvią Virsmo salės ekspoziciją papasakoti mokiniams apie žmogaus santykį su energija, įkvėpti juos domėtis mokslu, naujausiomis technologijomis, pristatyti tiksliuosius mokslus suprantamu ir įtraukiančiu būdu bei atlikti bandymus su įvairiais Virsmo salės interaktyviais eksponatais.
Virsmo salėje mokiniai sužinojo apie energijos gamybą – saulės, vėjo, vandens ir branduolinę energetiką bei apie tokius energijos gamybos būdus kaip triboelektrika ir pjezoelektrika. Taip pat sužinojo apie energijos kaupimą ir perdavimą, apie energijos tipus – kinetinę, potencinę energiją, kaip energija yra kaupiama esant jos pertekliui, kaip ji būdavo perduodama anksčiau ir dabar. Virsmo salėje mokiniai susipažino su unikaliais eksponatais – trimis Tesla ritėmis.
Integruotos pamokos metu kalbėjome apie energijos vartojimą, kaip pagaminta energija naudojama transportui, apšvietimui, informacinėms sistemoms, dirbtiniam intelektui bei kam ir kokios energijos žmonija suvartoja daugiausia?
Praktinėje pamokos dalyje mokiniai išbandė interaktyvių eksponatų veikimą, esminius energijos gamybos, kaupimo, perdavimo ir vartojimo principus.
Integruoto užsiėmimo metodai buvo įvairūs: edukatoriaus pasakojimas, komandinis darbas, rezultatų aptarimas, refleksija. Užsiėmimo metu buvo ugdomos mokinių pažinimo, skaitmeninė, kūrybiškumo, kritinio mąstymo, pilietiškumo, komunikavimo kompetencijos.
Istorijos ir pilietiškumo pagr. vyr. mok., 9b kl. vadovė J. Klimašauskaiė,
technologijų mok. metodininkė, 5b ir 10 b kl. vadovė E. Masevič,
lietuvių k. vyr. mok., 7b kl. vadovė M. Kožemiakinienė,
8b kl. vadovė S. Bliznik