Vasario mėnesį 5-10 klasių mokiai turėjo istorijos, pilietiškumo, technologijų, lietuvių kalbos, klasės valandėlės integruotą pamoką kitoje aplinkoje, kuri vyko Energetikos ir technikos muziejuje, Vilniuje. Pamokos tikslas ir uždaviniai buvo supažindinti mokinius su industrializacijos bei modernizacijos procesais Lietuvoje, prisiminti fizikos dėsnius, susipažindinti mokinius su įvairiais fizikos reiškiniais bei atlikti bandymus su interaktyviais eksponatais.
Energetikos ir technikos ekspozicijoje mokiniai pamatė eksponuojamus originalius pirmosios Vilniaus miesto elektrinės įrenginius, susipažino su šimtamete šios technikos paveldo objekto istorija bei elektros gaminimo principais. Interaktyviose technikos mokslo ekspozicijose mokiniai turėjo galimybę pasisverti mėnulyje, sukurti elektros grandinę ir išbandyti dar daug smagių eksponatų, o kartu prisiminti fizikos dėsnius ir jų taikymą kasdienybėje. Žaisdami spalvingais eksponatais moksleiviai susipažino su įvairiais fizikos reiškiniais: šviesa, energija, magnetiniais laukais, garsu, elektra ir kitais.
Integruoto užsiėmimo metodai: edukatoriaus pasakojimas, komandinio darbo rezultatų aptarimas, refleksija. Užsiėmimo metu buvo ugdomos mokinių pažinimo, skaitmeninė, kūrybiškumo, kritinio mąstymo, pilietiškumo, komunikavimo kompetencijos.
Istorijos ir pilietiškumo pagrindų vyriausioji mokytoja, 9b kl. vadovė J. Klimašauskaitė,
technologijų mokytoja metodininkė, 5b ir 10 b kl. vadovė E. Masevič,
lietuvių k. vyr. mokytoja, 7b kl. vadovė M. Kožemiakinienė.
rusų k. vyr. mokytoja, 8b kl. vadovė S. Bliznik