Tyrimas PISA


Informuojame, kad  Balandžio 9 d. 8.45 val. 5 kab. mūsų mokyklos 9b ir 10b klasių penkiolikmečiams mokiniams vyks Tarptautinis tyrimas PISA 2018. Tyrimo trukmė 4 val. Dalyvavimas tyrime būtinas.

Maloniai prašome tėvelius tikrinti mokinių dalyvavimą.

Mokyklos administracija

 

Prašome prisiminti koks tai tyrimas, informuoti mokinius ir tėvus.

Pagarbiai, Jūratė

 

1 Anastasija Baltroš 9b RU 1 04 2002 1
2 Erik Ginevič 9b RU 2 03 2002 1
3 Arina Kondratjeva 9b RU 1 05 2002 1
4 Aleksej Kurilčik 9b RU 1 10 2002 1
5 Igor Pliavgo 9b RU 2 05 2002 1
6 Katerina Podgalska 9b RU 1 10 2002 1
7 Eduardas Prokopovič 9b RU 2 07 2002 1
8 Laura Šumelytė 9b RU 1 04 2002 1
9 Karina Vaitkun 9b RU 1 08 2002 1
10 Jelizaveta Jacenko 10b RU 1 11 2002 1
11 Emilija Lavskaja 10b RU 1 06 2002 1

Pisa 2018  

(Programme for International Student Assessment) – Tarptautinis penkiolikmečių tyrimas.

Tiriami 15 metų moksleivių skaitymo, matematikos ir gamtos mokslų pasiekimai ir juos įtakojantys veiksniai. Nuo 2012 m. šalys savanoriškai gali pasirinkti tirti mokinių finansinio raštingumo gebėjimus. Nuo 2015 m. privalomai pradėti tikrinti ir mokinių gebėjimai spręsti problemas bendradarbiaujant.

Skaitymo užduotys reikalauja pademonstruoti įvairius skaitymo gebėjimus nuo aiškiai pateiktos informacijos suradimo iki plataus teksto supratimo, interpretavimo ir jo turinio bei teksto savybių apmąstymo. Naudojami ne tik įprastiniai prozos tekstai, bet ir įvairaus tipo dokumentiniai tekstai: sąrašai, lentelės, grafikai, diagramos.

Matematikos užduotys reikalauja pademonstruoti įvairius skirtingo lygio matematikos gebėjimus nuo standartinių matematinių procedūrų atikimo iki matematinio mąstymo ir įžvalgų. Joms atlikti taip pat reikia įvairių matematinio turinio sričių (kaita ir augimas, erdvė ir forma, kiekybinis mąstymas, atsitiktinumas ir kt.) žinių ir gebėjimų jas pritaikyti.

Gamtos mokslų užduotys apima pagrindinių gamtamokslinių sąvokų naudojimą gamtos pasaulio supratimui ir su tuo susijusių sprendimų priėmimui. Moksleiviai taip pat turi gebėti atpažinti mokslinius klausimus, pasinaudoti įrodymais, priimti mokslines išvadas ir pateikti šias išvadas.

Tyrimą sudaro kelių rūšių testo sąsiuviniai (pateikiami popieriniu arba kompiuteriniu būdu) moksleiviams, moksleivių bei mokyklos direktorių anketos.