Veiklos kokybės įsivertinimas


Bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo klausimyno taikymo rekomendacijos

Į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant, įsivertinant ir skelbiant mokyklos pažangą

Mokslinės literatūros apžvalga 2023

Mokyklų pažanga interneto svetainėse

Mokytojų profesinis tobulėjimas 2021 metų Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų pažangos duomenų analizė

Vilniaus Pavilnio pagrindinės mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės planas 2022-2023 m. m.

Vilniaus Pavilnio pagrindinės mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės planas 2021-2022 m. m.

2020–2021 m. m. Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų veiklos įsivertinimo ir pažangos duomenų analizė

Dėl mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodikos patvirtinimo

Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo modelio sandara

Įsakymas dėl mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodikos patvirtinimo

Ataskaita 2022 -01-28 (Mokiniui)

Ataskaita 2021-01-14(Mokinių)

Ataskaita 2021-01-14(Mokytojų)

Ataskaita 2021-01-14(Tėvų)

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas 2023-2024 m. m. Darbo grupė

Įsakymas dėl VKĮDG

Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės 2023-2024 m. m. planas

Mokyklos ir tėvų bendradarbiavimas 2022 ataskaita

2021 m. mokyklos įsivertinimo ir pažangos rezultatų apibendrinimas

Įsivertinimo 2021-2022 pristatymas

Tobulinimo planas 2022-2023

Vertinimo sritys 2022-2023

Įsivertinimas 2022-2023

Tobulinimo planas 2023-2024